måndag 31 januari 2011

Hipp hipp hurra...

Så ja, då var man ett år äldre, men jag känner mig inte speciellt annorlunda, jag är fortfarande 25 år! ;0)
Det är verkligen ett önsketänkande att jag fortfarande var 25, men jag kan inte vara annat än tacksam för att jag fått uppleva ännu ett år till tillsammans med nära och kära i god vigör.
Jag är verkligen glad och belåten för alla de ögonblick och upplevelser jag haft sedan min födelsedag förra året.

Jag så oerhört glad för alla gratulationer som har kommit in idag via telefonen, mobilen, mailen, Facebook och via posten.
Alla dessa hälsningar har verkligen gjort det till en härlig födelsedag! =0)

I övrigt så har jag firat med tårta, favoritchokladen och en dubbel trisslott utan vinst. =0/
Nu ser jag fram emot att få checka in på SPA om ca 2 veckor där jag ska få njuta av min födelsedagspresent! =0)


Inga kommentarer: