måndag 3 januari 2011

Bloggtävling...

Det här med bloggandet har givit mig ny inspiration och modet att anmäla mig till en bloggtävling. =0)
Hemköp, som även är vår egen lilla bys jättefina mataffär (och där vi naturligtvis är kundmedlemar) söker nu matbloggare till sin säsongsblogg.
Uppdraget är att köpa och laga säsongsmat i 100 dagar, april-juli och blogga om det dagligen.
Som tack för besväret så tar Hemköp hand om finansieringen av matkontot. =0)

Är det någon som borde klara av det så är det väl jag och min make!
Med vårt gemensamma gastronomiska intresse hoppas jag det håller i längden och att vi blir utvalda som den familj som får äran att laga mat och blogga för dem.
Ansökan är inskickad så håll tummarna för att det går bra!

2 kommentarer:

Anna sa...

Å vad kul det hade varit om ni får vara matbloggare! Jag håller tummarna.

Wessmantorp sa...

Tack goa Anna! Då får ni komma hit så ofta ni kan och vara testpanel! =0)