onsdag 12 januari 2011

En feelgood dag...

Idag har verkligen varit en givande dag! =0)

Ibland blir det långt mellan gångerna man träffar vissa människor, och idag fann det sig inte bättre än att jag träffade 5 personer som jag inte sett på väldigt, väldigt länge.

Efter ett besök hos min mormor skulle jag köra in om och hälsa på min kusin på hennes jobb i en stor mataffär.
Detta härliga besök varade nästan 1 ½ timme och jag träffade så många goa människor, två av mina kusiner (som jag annars träffar väldigt sällan), min moster, en gammal vän och granne ifrån barndomen och till sist en mycket kär människa jag inte träffat på många, år.
Det blev mycket prat, gullande med lillebror och kramar med allihopa och jag åkte hem med ett stort leende på läpparna och lillebror somnade innan vi lämnat kundparkeringen, utmattad från all uppmärksamhet.

Vissa dagar blir liksom bara så bra av sig själva...

Inga kommentarer: