fredag 7 januari 2011

Över förväntan...

Att blogga har gått över förväntan!
Det är mycket lättare än vad jag hade räknat med, och jag har ju faktiskt börjat få lite fler läsare nu också.
Statistiken pekar bara uppåt hela tiden, fantastiskt roligt! =0)
Jag vet långt ifrån vem alla är, men det är faktiskt lite spännande med okända läsare också.

Måste villigt erkänna att blogga är mycket lättare än att skriva vanlig traditionell dagbok, man måste liksom tänka på ett helt annat sätt innan man börjar formulera sig.
Jag har i alla fall inte ångrat mig en enda sekund över mitt val att börja blogga.

Många kanske inte finner något större intresse eller tillfredsställelse i vad jag skriver men jag hoppas att några av er där ute kan uppskatta det.
Jag är inte personen som lägger ut hela mitt liv med sorger och bedrövelser, för det tycker jag inte är roligt att skriva om, och det är definitivt inte roligt all läsa om.
Det ger mig liksom inget att jag skulle blogga om hur ont i huvudet eller trött jag kanske varit en dag, eller om jag varit irriterad eller ledsen en annan.
Om jag har problem tar jag itu med det och plågar inte mina bloggläsare med det.
Att grotta ner mig och tycka synd om mig själv är liksom inte min grej, jag delar hellre med mig av glädjen och roligheterna i mitt liv.
Till 99% är jag en pigg och glad människa som njuter av vad livet givit mig och det är mycket av detta som avspeglas på bloggen.


Bilden hittade jag på internetbloggen.se

Inga kommentarer: