söndag 23 januari 2011

Lugn helg...

Denna helgen har gått åt till att ta det lugnt, förbereda och ladda inför kommande vecka.
Igår lyckades jag locka med mig min make till Familia för att fixa med det sista som behövs inför hans studiestart i morgon, detta gick förvånansvärt bra. ;0)
Normalt sätt brukar jag inte kunna sätta min make och Familia eller Väla i samma mening utan att den blir negativt, men idag lyckades jag! =0)

Dagen har ägnats åt normala och vanliga söndagsnöjen som familjepromenad, tvätt, Vinterstudion med skidsport, "söndagskörning" med bilen och snart förberedelser inför lagandet av söndagsmiddagen.
Med andra ord en helt normal söndag i en helt normal barnfamilj.

Ja, okay, att lillebror var ute och flög innan frukosten kanske inte är jätte "normalt" men söt var han när han med lite hjälp kom flygande genom köket. ;0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter precis normalt! precis som min söndag barnen Familia exkludetat :)
Husbonden håller väl på att börja avprogrogrammeras från tidigare arbetsplats så snart bär det väl av till Ullared :=) /jk

Wessmantorp sa...

Ha ha, ja fattas bara att han skulle börja tjata om att åka till Ullared!
Lyckan hade blivit total! ;0)