måndag 6 december 2010

Hemma igen...

Nu är vi hemma igen efter en underbar minisemester i Stockholm.
Vi flög ifrån Ängelholm i Lördagsmorse efter vi varit och installerat barnen hos deras mormor och morfar i Ekeby.

Vi landade enligt tidtabellen på Arlanda och var inne på Cityterminalen lagom innan lunch.
Efter lite tunnelbaneåkande så hamnade vi på Östermalmstorg och Saluhallen, himmelen på jorden! ;o)


Jag har aldrig varit i denna byggnad någon gång tidigare och jag blev förälskad direkt.
Denna atmosfär som fanns här inne ibland alla små stånd/affärer och restauranger var helt underbar.
Jag gick som ett barn på julafton och tittade på alla fantastiska skyltningar och uppläggningar.









Efter att ha arbetet upp en riktigt god aptit när vi vandrade genom saluhallens gångarna så satte vi oss i sushi-baren och åt en god lunch.



Vi hittade på en massa trevliga saker i Stockholm och jag njöt varenda minut, att få sova en hela natt ostörd var underbart fast jag saknade också barnen jättemycket.
Men jag hade gärna stannat en dag till i Stockholm! =0)


1 kommentar:

Anonym sa...

GOTTEGRIS :=)