fredag 31 december 2010

Oanständigheter...?

Fy på er om nu ni trott att jag hållit på med oanständigheter när jag ägnat mig åt mitt oannonserade lilla projekt! ;0)

Jag fick efter mitt tidigare inlägg ett telefonsamtal där vederbörande trodde jag höll på med att förbereda något oanständigt inför morgondagen. =0/
Jag lovar att vad jag har hållt på med ikväll är ungeför lika oanständigt och osexigt som Maud Olofsson i nattasarken... ;0)

Arne vill härmed räcka tungan åt de som trott något så hemskt om hans älskvärda och så oskyldiga matte! ;0)


Jag kan meddela att jag har i 1 ½ timme försökt sätta ihop en ny eldkorg modell större!
Jag tycker att det är lite "tråkigt" att "finelda" i ett gammalt rostigt oljefat som normalt andvänds till att elda trädgårdsavfall och andra icke så festliga avfall, så köpte jag idag en jättefin eldkorg i smide.
Tyvärr kom den i 28 delar och behövdes således monterad ihop, vilket var lämpligt att göra när barnen var nattade. ;0)
Den är i perfekt då den även kan användas som grill och är tillräckligt stor för att kunna användas ihop med vår muurikka.

Vi har haft som tradition att elda vid tolvslaget till nyår och i år kan vi numera göra det med stil. =0)

Här ser ni resultatet...


Inga kommentarer: