söndag 12 december 2010

Willez...

Igår försökte jag se finalen i dansbandskampen medan jag själv sprang fram och tillbaka mellan gråtande barn och husets andar faciliteter.
Röstningen skedde med telefonen i högsta hugg, och det var tur man fick ett automatiskt svar på andra sidan tråden så man inte behövde prata med någon när man ringde! ;0)

Jag har aldrig varit en speciell beundrare av dansband men lokalpatriot som man är så måste man ju hjälpa Willez i från Ljungbyhed.
Jag har hört dem spela tidigare på "Ljudbangen" (lokalt musikarrangemang) för några somrar sedan, då spelade de mer 50- och 60-tals rock.
Vad de än nu spelar så är de jätte duktiga, även om de inte hade varit ifrån Ljungbyhed! ;0)
De ska vara jätte nöjda över sin 2:a plats och jag önskar dem all lycka i framtiden!
Jag kommer alltid vara en trogen beundrade av Willez!

Bilden har jag lånat från deras hemsida

Inga kommentarer: