lördag 6 augusti 2011

Lillebror går...

Igår började det släppa lite för lillebror och han tog tillsist mer än ett steg.
Idag lossnade det helt och hållet, min lilla påg har börjat gå!
Tänk att han skulle bli nästan 18 månader innan polletten trillade ner och han "vågade" att sätta en fot framför den andre! =0)
Det var verkligen "i grevens tid" då han börjar inskolas på dagis på måndag.
I ett svagt ögonblick innan sommaruppehållet så lovade jag goa Kristina (en av fröknarna) att storasyster skulle ha med sig sin lillebror när vi kom tillbaka igen efter sommaren, och att han då skulle komma gående.

Ingen är gladare och mer stolt än hans mamma!

Jag har ännu inte fattat hur man vänder filsnutten på rätt håll, men jag lovar att åtgärda det snarast när jag kommit på det.

Mammas goa lilla påg!

Inga kommentarer: