fredag 2 september 2011

Gäsp...

Oj vad trött jag var i dag då?
Hela dagen började i kaos då alarmklockan blev fel inställd, dock inte av mig! =0/
Jag kom dock i väg till jobb på rekordtid så ingen skada skedd.

Efter 12 timmar på jobbet så styrde jag bilen hemåt för att hämta barnen hos världens bästa Anna-Panna som passat dem lite i eftermiddag, och det var två mycket nöjda och glada barn som mötte mig i trädgården, de gillar verkligen att vara hos henne och leka med bästa kompisarna! =0)

Vi körde hem och slängde oss i soffan och bara moffla och mös tillsammans! =0)
Jag kunde ganska omgående inse att det var två mycket trötta barn som också har haft en lång dag, så vi tittade färdigt på Nalle Puh-filmen och börja sen förbereda för sängen.
Lillebror somnade innan han äns hann dricka upp sin kvällsvälling och storasyster halvsov medan jag sjöng för henne.
Jag kom ner i köket med ambitionen att laga veckans sista rätt ifrån Linas Matkasse men insåg snabbt att jag var nog lika trött som barnen och ville egentligen inte sitta själv vid köksbordet så jag sparade maten tills i morgon i stället.
Jag förberedde en del lätta saker men sen stoppade jag in allt i kylen igen.

Nu ska jag gå och lägga mig, jag har nog gäspat 17 gånger under skrivandet av detta inlägg.
Godnatt...

Inga kommentarer: