lördag 24 september 2011

Glömsk...

Sitter och njuter av det ljuvliga ljudet ifrån den nya diskmaskinen som idag har installerats! =0)
Nu blir det inga fler sena kvällar handdiskandes utan nu kan jag minsann göra precis vad jag vill med den tiden istället! =0)

De två senaste dagarna har varit enormt hektiska, därav bristen på uppdatering av bloggen.
Det har jobbats, varit på inskolningssamtal, burit möbler, montering av möbler + en massa annat som får dagarna att passera i racerfart.
Börjat bli riktigt orolig för min hjärna, så mycket som jag har glömt bort denna veckan har jag aldrig varit med om.
Det har varit både små och stora saker, men som tur så har det inte orsakat någon större skada, men ändå pinsamt och de har gjort mig väldigt frustrerad.
Det är nog på grund av bristen på Fengshui som gör att viktiga saker liksom kryper ut ur minnet och försvinner.
Jag skulle också kunna citera Nalle Puh och mena på att det finns för mycket ludd i huvudet som gör att det vettiga blir liksom lite förvirrat. =0/
Kort sagt så har teflonhjärnan varit överfylld av alldeles förmycket, och inget har fastnat.

Inga kommentarer: