torsdag 18 november 2010

$$$...

Idag har det handlats julklappar.
Trodde i min enfald att jag var tidigt ute och skulle slippa trängas vid leksaksavdelningen på GeKås, men ack nej...
Som tur var så hade jag min ena syster med mig så vi gick i omgångar för att passa lillebror i kundvagnen och hamstra leksaker till alla barnen i familjen.

Normalt sätt så kliver jag bara in på detta "stora" varuhus 2 ggr om året, en gång på våren i april och en gång på hösten i oktober för att till största del handla kläder till barnen.
Fast i år så har jag även hängt på när syrran skulle dit och idag var ett ypperligt tillfälle att köpa de sista julklapparna, nu är julklappsäcken nästan fylld. =0)

Nu ska jag och barnen bara pyssla lite i hemlighet för att fylla upp den sista biten i säcken med jättefina hemmagjorda julklappar till alla vi älskar.

Plånboken vrider sig i plågor vid den här tiden på året...

Inga kommentarer: