torsdag 11 november 2010

Lussekatt & jultidningar...

Idag har jag smakat på årets första lussekatt, mmm vad gott!
Det var min söta make som kom hem med den efter han hade varit och bytat till vinterdäck på bilen.
Han kan om han vill, eller så fjäskar han inför farsdag på söndag! ;0)

En av mina favorithändelser här i livet är ju julen om inget har märk det ännu.
Därför blir jag alldeles varm i kroppen varje gång jag ser en ny jultidning på hyllan i affären.
Till min makes förtret så läggs denna omsorgsfullt ner i handlevagnen och avnjuts i lugn och ro hemma samma kväll när barnen lagt sig.
Hittills i år har det hunnit bli 5 st till ett sammanlagt värdet av 314 kr och det lär säkert bli fler. =0)
Min "julgrinch" till make hävdar bestämt att det bara är en massa reklam i tidningarna och att alla innehåller i stort sätt samma saker, men i skrivandets stund så sitter han själv och bläddrar i en av dem, hi hi...



Inga kommentarer: