lördag 27 november 2010

Tålamodsprövning...

Idag har varit en sådan dag då jag fått testat mitt tålamod till bristningsgränsen.
Osamarbetsvilliga barn i kombination med hunger, trötthet, ryggont, kyla och den stress som situationen i sig framkallar gjorde att jag fick öva ordentligt på mitt tålamod.
Tyvärr hjälpte varken det ena eller det andra som en hel tomtefest på Skånes Djurpark hade att erbjuda så det sista alternativet blev att köra hem igen.
Vi hade världens bästa sällskap med oss till Höör idag och utsikten för en kanondag tillsammans var mycket god, men har mina barn bestämt sig för att trilskas så har de.
Förlåt om vi inte var så trevliga och om dagen blev lite rumphuggen... =0(

Ungefär så här såg jag ut i bilen hem idag...

Men det finns inget ont som inte har något gott med sig, istället fick jag putsat lite fler fönster och satt upp fler adventsstjärnor som egentligen inte var planerat för idag.
Finns inget bättre sätt att arbeta bort irritationen som att putsa fönster...

1 kommentar:

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.